сряда, 23 февруари 2022 г.

Служебна министърка на Радев изхарчила 9,6 млн. за реклама

  

Служебният министър на туризма доц. Стела Балтова ударно е похарчила 9 681 252 лева с ДДС от юли до декември 2021 г. за реклама на България. Това показва справка на Министерството на туризма, цитирана от TravelNews.

Договорите са сключвани основно в края на годината през ноември и декември, преди стъпването на новото правителство. Засега не е ясна ефективността от рекламата, защото тя се е излъчвала само на българска територия, а българите не се нуждаят от реклама на България. 

Ето защо средствата са "вложени" в закупуване на медийно влияние по време на избори и формиране на определени обществени нагласи в полза на политически партии, които са в момента на власт. Средствата са платени за реклама, но това оказва огромно влияние  на редакционната политика на съответните медии и техните публицистични предавания.

В посочения период са проведени комуникационни кампании за насърчаване на вътрешния туризъм по български телевизионни и радио канали. Сред тях са Българската национална телевизия, бТВ Медиа Груп, Нова Броудкастинг груп, Bulgaria ON AIR, Телевизия „Туризъм – TVT“, Българското национално радио, БГ Радио, Радио Енерджи, Радио 1, Радио 1 Рок, Радио NOVA NEWS, Дарик Радио, радио Фокус, радио Фреш, радио Z rock, радио FM+, радио Melody.


По тях вървят и в момента имиджови клипове на България, а не на конкретни дестинации в страната, които наистина да насърчат вътрешния туризъм.

Новините от днес и със задна дата