Туристическа платформа започва кампания в подкрепа на българския туризъм
"На почивка въпреки COVID-19", съобщиха организаторите ѝ. Кампанията
включва множество хотели и места за настаняване в страната.
Всеки желаещ може да подкрепи кампанията като посети уебсайта:
www.luxury-discounts.com, хареса престой в избран хотел и избере желания
от него брой нощувки. Така почиващият ще получи ваучер със значително
намаление, който ще може да се използва в определената продължителност в
следващите 3 месеца до 1 година. Заплащането за ваучерите става
предварително, но не се налага клиентът да уточнява от сега конкретни
дати за своята почивка.
"Това е една инициатива, с която всеки от нас може да подкрепи българския туризъм и същевременно - да си гарантира страхотно изживяване на много изгодна цена. Това ще даде възможност на родните хотелиери да планират дейността си и може да им помогне да запазят своя персонал, вместо да го уволнят. Договорили сме с множество хотели възможността клиентите да получат ваучери с между 20 на сто и 50 на сто отстъпка, които те да могат да използват, когато пожелаят.
Призовавам всички българи да се включат в кампанията ни и заедно да подкрепим българския туризъм", разказва Свилен Петков, съосновател на туристическата платформа.
Туризмът е един от най-ощетените отрасли в България заради кризата COVID-19, посочват организаторите на кампанията. Секторът осигурява 15 на сто от брутния вътрешен продукт на страната ни, а в него са заети над 300 хиляди човека. От началото на извънредното положение у нас близо половината от заетите в сектора са освободени или в неплатен отпуск, а 90 на сто от резервациите са анулирани.
"Това е една инициатива, с която всеки от нас може да подкрепи българския туризъм и същевременно - да си гарантира страхотно изживяване на много изгодна цена. Това ще даде възможност на родните хотелиери да планират дейността си и може да им помогне да запазят своя персонал, вместо да го уволнят. Договорили сме с множество хотели възможността клиентите да получат ваучери с между 20 на сто и 50 на сто отстъпка, които те да могат да използват, когато пожелаят.
Призовавам всички българи да се включат в кампанията ни и заедно да подкрепим българския туризъм", разказва Свилен Петков, съосновател на туристическата платформа.
Туризмът е един от най-ощетените отрасли в България заради кризата COVID-19, посочват организаторите на кампанията. Секторът осигурява 15 на сто от брутния вътрешен продукт на страната ни, а в него са заети над 300 хиляди човека. От началото на извънредното положение у нас близо половината от заетите в сектора са освободени или в неплатен отпуск, а 90 на сто от резервациите са анулирани.