неделя, 29 декември 2019 г.

Лекар разкри 12 тайни на успешна диета, след като проучи 500 000 статии за 17 години

Лекар разкри 12 тайни на успешна диета, след като проучи 500 000 статии за 17 години
Британският диетолог Майкъл Грегер представи резултатите от анализ на проучвания за борба със затлъстяването. Според експерта екипът му е трябвало да обработи около половин милион научни статии.

"Въвеждането на нови научни данни в ежедневната клинична практика отнема средно 17 години и стотици нови публикации се публикуват всеки ден", обясни Грегър.
Той състави списък с 12 препоръки за отслабване:

1. Не пропускайте закуската
Повечето рандомизирани контролирани проучвания не намират връзка между отказ от сутрешно хранене и отслабване.
2. Приемайте основното хранене сутрин
Преди обяд тялото най-активно изгаря калории. Но от обилната вечеря е по-добре да откажете.
3. Избягвайте безполезните калории
Изследователи от Колумбийския университет заключиха, че овесените ядки насищат много по-добре от зърнените закуски
4. Активирайте кафява мастна тъкан, която се натрупва в гърдите и шията
Консумация на до 100 калории на ден, когато околната температура спадне от 24 до 19 градуса. Тази мазнина се активира при консумация на продукти от ленено семе.
5. Пийте чай
Чаша чай увеличава разхода на енергия с 10% на час. Важно е да е без мляко, защото то анулира ефектите от напитката.

6. Яжте домати
Те понижават кръвната захар и холестерола, а също така имат антиоксидантен ефект.
7. Добавете ядки
Те не само съдържат „добри“ калории, но и намаляват риска от смърт от сърдечни заболявания, инсулт и рак
8. Добавете черен кимион към храната си.
През последните 50 години са публикувани повече от 1000 статии за ползите от черния кимион, като неговата способност да понижава холестерола в кръвта.

* 6 причини, които пречат да отслабнем



9. ... и оцет
Една супена лъжица оцет на ден увеличава производството на AMP-активирана протеин киназа, наречена контролер на мазнините.

10. Използвайте варени картофи като гарнитура
Нито едно друго ястие няма да ви насити по-добре. Просто не искате да ядете нещо друго.
11. Изгаряйте калории по време на ежедневните дейности
Използвайки стълбите вместо асансьора и грижейки се за градината, ще изразходвате повече енергия, отколкото във фитнес залата.
12. Забравете за фитнес тракерите
Обикновените подови везни остават най-доброто устройство за контрол на вашата фигура./ zdrave.to

Новините от днес и със задна дата