четвъртък, 7 ноември 2019 г.

6 малки промени в менюто смъкват излишните килограми

6 малки промени в менюто смъкват излишните килограмиМаслото няма да ви навреди, стига да го консумирате в разумни количества.

Здравословният начин на живот започна да набира все повече популярност.

Всеки иска да бъде здрав и да изглежда добре. И докато си мислите, че знаете всичко за здравословното хранене и начин на живот, то да започнете да живеете здравословно може да се окаже предизвикателство.
Всъщност не е чак толкова лесно да направите промяната изведнъж.



Точно заради това, ние сме подготвили няколко малки промени, които можете да направите доста лесно и бързо. Веднага ще видите разликата в тялото си. Също така ще започнете да се чувствате по - добре и плавно ще промените начина си на живот. Вярваме, че така ще ви бъде много по - лесно и приятно.

1. Заменете тигана с грил - Спрете да пържите всичко, което консумирате. Всъщност грилованото месо и зеленчуци са много по - вкусни, приготвени по този начин. Освен това са по-здравословни. От друга страна, пържените храни са значително по - калорични и вредни. Заменете пърженото с печено и ще видите как веднага ще усетите разлика в тялото си.
2. Заменете майонезата с авокадо - Може би в началото ще ви се струва доста странно, но ще ви хареса. Пюрето от авокадо е изключително вкусно и полезно. То е перфектна гарнитура за почти всички ястия. Любимата на много хора майонеза е наистина много вредна, особено ако я купувате от магазин. Домашно приготвената може да бъде по - здравословна, но пак е доста калорична и съдържа голямо количество мазнини. Определено не е подходяща за вас, ако искате да се храните здравословно.

3. Заменете червеното месо с риба - Ние ви предлагаме да изберете сьомгата. Тя е богата на изключително много витамини и минерали, които са полезни за тялото ви. Също така, съдържа много по - малко мазнини и калории от червеното месо. Сьомгата е много вкусна и може да бъде приготвяна както на грил, така и във фурна. Експериментирайте и започнете да се храните здравословно със сьомга.

4. Заменете олиото и маслото със зехтин - Препоръчваме ви напълно да изключите олиото от диетата си. Както знаете, то е много калорично и вредно. Маслото няма да ви навреди, стига да го консумирате в разумни количества. Зехтинът, обаче, е наистина много по - полезен. Той не съдържа голямо количество наситени мазнини и калории. Без никакъв проблем можете да замените олиото със зехтина. Ястията и салатите дори се получават по - вкусни с него.

5. Заменете солта с подправки - Започнете да слагате възможно най - малко сол в ястията си. Ако добавяте различни ароматни подправки, дори няма да усетите липсата ѝ. Тя влияе неблагоприятно върху кръвното налягане. Също така, прекалената консумация на сол води до задържане на вода в организма, а това от своя страна води до подуване и трупане на излишни килограми.

6. Заменете плодовите млека с чисти - Това, че плодовите млека са полезни и ще ви помогнат да се отървете от излишните килограми са пълни глупости. Те са произведени с помощта на всякакви оцветители, консерванти и захари. Заложете на чистото кисело мляко. Ако държите то да има плодов вкус, просто добавете плодове. Получава се наистина много вкусно и свежо./ zdrave.to